یورش پلیس اسرائیل به دفاتر الجزیره پس از تعطیلی این شبکه + فیلم حملات جدید حزب الله به شتولا و آویویم (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۰ یمنی در حملات ارتش عربستان زخمی شدند (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیس‌جمهور چین وارد فرانسه شد+ فیلم اوج گیری انتقادات از اسرائیل در واکنش به بسته شدن دفتر الجزیره ارتش رژیم صهیونیستی نقاط مختلف غزه را هدف قرار داد حمله حزب الله به سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها موشک ۱۰ تروریست در درگیری با نیرو‌های امنیتی پاکستان کشته شدند (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتانیاهو: درخواست حماس برای توقف کامل جنگ غزه را نخواهیم پذیرفت زخمی شدن ۳۰ تفنگدار دریایی آمریکا حین برگزاری یک رزمایش اوکراین مدعی خسارت یک میلیارد دلاری شد آیت‌الله علم‌الهدی: «پردیس زندگی» اولویت نخست فعالیت‌های عمرانی دانشگاه فردوسی باشد | ضرورت معرفی دستاوردها و ذخایر علمی سفر رئیس اقلیم کردستان عراق به تهران انفجار خودروی بمب‌گذاری‌شده در سوریه (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اذعان مقامات صهیونیست به بن بست اسرائیل در جنگ غزه غزه؛ هشت ماه در جنگ مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامه عضویت فلسطین را به رأی می‌گذارد استفاده از واژه «اسرائیل» در رسانه‌های عراقی ممنوع شد رئیس جمهور: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند تأیید طرح سامان‌دهی مسکن و اجاره‌بها | صحت انتخابات در تمام حوزه‌ها به تأیید رسید
سرخط خبرها

نماینده خمین: دولت دلال خودرو در بورس شده است| چه کسانی پشت تصمیمات دولت منتفع می‌شوند؟

  • کد خبر: ۱۴۹۱۲۴
  • ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۹
نماینده خمین: دولت دلال خودرو در بورس شده است| چه کسانی پشت تصمیمات دولت منتفع می‌شوند؟
نماینده مردم خمین در مجلس یازدهم با انتقاد از قیمت سرسام آور خودرو گفت: دولت به جای حذف دلال بازی از بازار خودرو، خود دلال خودرو در بورس شده است، عملکرد دولت در بورس خودرو منافع چه کسانی را تامین می‌کند؟

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا نظری در نشست علنی امروز (دوشنبه ۱۷ بهمن‌ماه) مجلس، در تذکر شفاهی خطاب به وزرای امور اقتصادی و دارایی و صمت گفت: قرار بود در این دولت بازار خودرو ساماندهی شود، اما به جای حذف دلال بازی در حوزه خودرو، دولت خود دلال خودرو در بورس شده است! و تنها منافع خودروسازان را از جیب مردم تامین می‌کند.

نماینده مردم خمین در مجلس با بیان اینکه مردم می‌گویند تاکنون دلال‌ها می‌خوردند و هم اکنون دولت! ادامه داد: عملکرد دولت در بورس خودرو چه نفعی برای طبقه متوسط و ضعیف جامعه به‌دنبال داشته است؟ قیمت خودرو هم که سر به آسمان گذاشته و هر کسی که پول بیشتری داشته باشد، می‌تواند صاحب خودرو شود. چه کسانی پشت تصمیمات دولت قرار گرفته و منتفع می‌شوند؟

وی در تذکری خطاب به وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: شرکت صنایع نخ خمین در راستای سیاست اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی به بخش خصوصی واگذار شده است، اما به دلیل اشکالات اساسی در این واگذاری در مرز تعطیلی کامل و تاخیر چند ماهه حقوق کارگران قرار گرفته است. قرار بود با این واگذاری، تولید رونق یابد و بیش از یک هزار شغل ایجاد شود! از این رو تقاضای صدور بازنگری در واگذاری مذکور را دارم.

نظری در تذکری خطاب به وزیر نفت افزود: چند بار برای اصلاح تعرفه گاز مصرفی بخش‌های خمین با وزارتخانه تحت امر جنابعالی مکاتبه داشتم تا تعرفه گاز مصرفی یکی از بخش‌های خمین همانند بخش همجوار با تعرفه ۱ محاسبه شود، سرمای هوای در بخش مذکور اگر بیشتر نباشد، کمتر نیست، چرا باید برای یک خانواده ۲ نفره قبضی نزدیک به ۲ میلیون تومان صادر شود. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->